Saturday, September 3, 2011

Raya Jangan tak Raya

1092011
Hanisah Ahmad dan Nadia Nazurah mai mai rumah cek hee.Tunggu punya tunggu dgn penuh kesabaran akhirnya mereka tiba.Penuh snyuman ku menjemput mereka masuk Tapi mintak maaf laa kwn ohoi kena msuk pintu belakang dah depan rumah penuh org.Rumah tak besa tara mana pun.Maaf yeee haha.Okay bagi depa makan mee kari sembang plus gossip sebenarnya.MasyaAllah mentang mentang lpaih posa boleh dok bergosip haha.Then pkiaq pkiaq nad kta nakp rumah amar dak?Aku pun berkata nakp tapi malu tapi setelah berckp ngn amar akhirnya aku mmbuat keputusan meh laa kita sama-sama ke rumah amar.Bwk sekali ngn nisah haha
Raya rumah dya makan sphagetti ooo.haha sedap sedap.Jumpa kak ida kak ummy kak zrah.hye!haha.sembang ngn depa p mai p mai then nak balik.okay jium balik.Ada insiden berjumpa org yang aku tanak jumpa tapi dah kebetulan so biaq p laaa.aku buat taktau plus pura-pura sungguh -_____- 
Jadi tak seqonok truih nmpk depa 
Okay tutup cerita tuja bye bye!
Duet raya tetap ada
Terima kasih Ammar Safwan.Hang kwn aku yang jadi tempat aku luah segala bagai.
Terima kasih.Thn depan dya pulak kena mai rumah XD


Ammar /Domo 
Thanks for everything buddy

No comments:

Post a Comment