Thursday, August 18, 2011

MasyaAllah.Subhanallah.

Hebatnya mereka.Kagum aku tengok
Sungguh laaa belum ckup ilmu di dada ku ini -_____-
Sungguh laaa kata-kata naib canselor UPSI hri tuh
Belajar dan terus belajar selagi ada matahari dan bulan
Baru aku sedar betapa kecilnya aku nieh.Kecil sangat rasanya
Kalau p sana agk agk aku kecil mna yaa?sebesar zarah?haha
Macam tak layak berada di situ.Macam tak layak ke sana.
Mungkin ada hikmah di sebalik segala yang terjadi.
Mungkin aku boleh buka sikit pandangan aku nieh
Banyak kemungkinan sungguh!haha
Tawakal kepada Allah S.W.T sahaja
Tapi usaha mau ada sama mcm org kta usaha lif kejayaan.
Kalau diri sendiri tak mau buat sampai bila pun tak boleh 

Ouh room mate aku :O
Lemah-lembut masa bercakap.Sopan
Tak kalut mcm aku nieh haha
Tenang sja kalau aku tngk muka dia.
Alhamdullilah dpt kwn lagutu :)

Pesanan yang paling aku ingat dari ustaz tuh,
Kalau kamu rasa diri kamu hebat!masih ada orang yang lagi hebat daripada kamu!
Jika sudah menggapai bintang di langit jangan sekali lupa rumput dibumi!


*Ya Allah berilah kekuatan kepada hamba-Mu ini untuk menghadapi segalanya di*
sana nanti.Permudahkanlah segalanya.
Amin ya rabbal alamin


No comments:

Post a Comment